beni takip eden blogger'culer

mardi 21 janvier 2014

cupcake askina

herkeze merhaba, 
 nasilsiniz efendim ?, beni sorarsaniz pek bir yorgun, 
pek bir vakitsiz, ama mutlu, ustelik sebepsiz... su cupkake'leri kim sevmezki ?
 hatta bazen insan yemeye bile kiyamiyor o derece tatlilar, neyseki bu hafta usenmedim sozumu tuttum ve tatli mi tatli cici mi cici bir post yayinliyorum ! gelsin kaloriler =) 
  • kalip reng'i veyahut seçimi olsun , kremanin reng'i, suslerle ilgili ne varsa, hatta tad'lar la ilgili de ayni sekilde, hersey size kalmistir, zevkler ve renkler tartisilmaz ( ben violette aromasi kullandim) ama siz vanilya, çilek, muz... gibi tadlar  kullanabilirsiniz.
  • kremasi için, 200 gr tereyagi kup kup kesin, bir kabin içine yerlestirin, mascarponne ilave edin, (ben bir kaç damla violette aromat'i ekledim) ve renklendirici ekledim, sizde yoksa, çilek ezmesi kullanabilirsiniz, mixerleyin yaklasik 5 dakika boyunca. 
  • kreminizi posetinize yerlestirin, dilediginiz uçlari kullanin 
  • size fikir olsun diye, annemin en sevdigi çikolatayi kullandim, siz Rafaello, al-beni, bonibon gibi sekerleri ekliyebilirsiniz =)
  • eyer krema ile ugrasmak istemiyorsaniz ( yok yikamasi.. kurutmasi yerlestirmesi :p ev baticak su kirlenecek ..... :ppp  ) sizde o zaman benim gibi seker hamuruyla çalisin =)  ( pratik olmak her zaman iyidir :p huhu) 
  • hamurunuza dillediginiz sekli verin, benim amacim çiçek sekli vermekti, verdikten sonra da altin renkle spreyledim ( usengeçligimden oluuuceeemm :p ) 
  • zira evinizde sprey yoksa, renklendirici ilave edin hamuruza
  • ustune de bir kaç sus, iste bu kadaaaarrr hanimlar, bir saatimi almadi desem inanirmisiniz ? 
bon appétit

10 commentaires:

  1. Cok basarili profesyonel bir calisma olmus ellerine saglik cok guzel gorunuyor :)

    RépondreSupprimer
  2. Spreyle boyanmış çiçekler fantastik, çok hoş olmuş:)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. @ustelik cok pratik inan orayi burayi silme derdin kalkiyor :)

      Supprimer
  3. ellerine sağlık canım harika görünüyor.

    RépondreSupprimer
  4. tarifler ve görüntüler harika ,iştah açıcı görsellikte ellerinize sağlık:))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. @ah bide su makinanin kalitesi olsa seviniceeemm ama isteee dusurduk bir kere :(

      Supprimer

yorumlariniz