beni takip eden blogger'culer

dimanche 3 mars 2013

vampir pasta

herkeze iyi aksamlar, nasilsiniz bakalim ? :))
bu pastami face'de paylasinca, arkadaslar " ah vampir pastami yaptin deyince " " ahh evet neden vampir pasta olmasinki dedim " :))) yani anlicaginiz, bu ismi , onlar koydu
aslinda o kadar kolayki, tek yaptigim sey içine kirmizi renklendirici katmak idi. yani bildiginiz kek, ha birde ustune siyah çikolatta errittim iste bu kadar arkadaslar :))
herkezii kocaman opuyorum.

- detay isteyenlere seve seve cevap veririm
bisous bisous
aromat ve renklendirici.

6 commentaires:

  1. Şekelemelerine bayıldım,ellerine sağlık..

    RépondreSupprimer
  2. çok ilginç bir pastaymış....goruntusu harıka...ellerinize saglık

    RépondreSupprimer
  3. içinden kırmızı bir kek çıkacağını kim bilebilirki sürpriz pasta :)ellerine sağlık.

    RépondreSupprimer
  4. Merhabalar;
    Bloğunuzu yeni keşfettim ..Her eve lazım bir blog!.
    takibe aldım güzel paylaşımınlarınızı..
    Sevgiler:)

    RépondreSupprimer

yorumlariniz