beni takip eden blogger'culer

lundi 17 décembre 2012

degisik bir lazanya

Bloggerculere durgunluk mu geldi ? yoksa bana mi oyle geliyor ?? ... neyse, sizi bilmiyorum ama ben , her dersin basina oturdugumda ( simdi ki gibi) ders hariç hersey yaparim, bunun sayesinde suanki postumu yaziyorum.
"Dersten kalkip post'a nasil geçtin yahuuuu sekerimm " diyen varsa , " vallah canimcim bilemiyorum diyesim var, eee gonul bu derse de konuyor post'a da :)))  :)))
herseyin farkli olmasi çok hosuma gider, bende ne yaptim ne ettim seklini tadini degistirdim , ama konsept ayni konsept, her zamanki gibi kolay- pratik -nefis- degisik... bir yemek  ( aman Allahim bu ne hamaratlik :p )

bu arada blogumu kapatmaya karar vermistim, saolsun beni gece gunduz yanliz birakmayan arkadaslarim fikrimi degistirmeyi basardilar <3 seviyorum yasamayi. hayirli gunler herkeze ;)

ilk once lazanya hamurunu kaynar suya koyun.
içi için : ilk ince sogan lari guzel bir pisirin, sonra biberleri ve sonrasinda domatesleri, hepsi pistikten sonra bir kasik salça yeterlidir azicik ta tuz. bu lazanyanin farki ise , biftek kullanmam, daha pratik buldugum için  biftekleri hemen yagda kizartip kupkup kestim, hepsini karistirdim , arti beyaz peynir kullandim, ayri etten havuç ve misirda kaynattim , daha da farkli olmasi için
lazanya hamuru pistikten sonra su sekilde donderin, ve içini doldurun
siz elbette, bezelye, havuç, daha  baska seyler kullanabilirsniz, bu sadece bir yontem, ben kendi damak tadina gore yaptim
uzerine beyaz peynir ve kaser dogradiktan sonraa .... bon appétit

17 commentaires:

  1. Süper bir fikir ellerine sağlık,bende bu şekil kocaman bir makarna aldım..Bak böyle yapabilirim..fikir için teşekkür ederimm.sevgiler..

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. birsey degil canim seve sevee :))
      yorumun için tessekur ettim nursencigimm

      Supprimer
  2. Gerçekten çok farklı bir lazanya ve sunumu da pek şık. Ellerinize sağlık.

    RépondreSupprimer
  3. Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.

    RépondreSupprimer
  4. sunum değişik,ben lazanyaya bayılırım her şekil:)

    RépondreSupprimer
  5. harika bir görüntü canım.ellerie sağlık.sevgiler.

    RépondreSupprimer
  6. Canım ellerine sağlık nefis olmuş bazı resimleri çok büyük yüklüyorsun blog düzenini bozuyor:)))Sevgiler...

    RépondreSupprimer
  7. Çok farklı bir hazırlama şekli olmuş. Nefis görünüyor, ellerine sağlık.
    Yalnız Deryanın da dediği gibi bazı fotoğrafların öyle büyük ki seçmekte zorlanıyoruz.

    Çok sevgiler,

    RépondreSupprimer

yorumlariniz