beni takip eden blogger'culer

lundi 31 décembre 2012

cornetto - spécial teknikler

huuuhuu bugun yeniii yilmis, bir suru hazirlik yapan insanciklar var , hediye paketlerini çam agacinin altina tikistiran :)) ama ben o insanlardan degilim iste, bence degisecek " 2013" degilde insanin kendisi olmasi lazim, kararlari, fikirleri , çevresi ,rutinleri ... her neyse bu postu,  uzun zamandir yayinlamam lazimdi lakin ancak vakit bulabildim :) arkadaslarima yeni yil suprizi olsun :p
yeni yili kutlayanlaraa kucak dolusu sevgiler saygilar, kutlamayanlarada :)

 milfoye ihtiyaciniz var
 kesin ( +- 1cm)
 kagitlarla cornetto sekil verin tek yapicaginiz sey , milfoyu teker teker sarmak :) iste bu kadar basit
 firina verin 150° 25 dakika
 içine dondurma , krema yada benim gibi ekmek yerine kullanabilirsiniz, ben mesela içine hindi eti koymustum :)
 bon appétit ;)

32 commentaires:

  1. AYYY ÇOK GÜZEL OLMUŞ...
    MİLFÖYÜ ÇOK SEVERİM...

    MUTLU SENELER CANIM...
    SAYFAMDA BANA OY VERMEYİ UNUTMA CANIM...
    BEKLİYORUM...

    RépondreSupprimer
  2. Biz İzmirlilerin torpil tatlısı bu şekilde hazırlanan milföy içine doldurulan krema ile hazırlanıyor. Bu milföylerin içine faklı malzemler de doldurulup güzel tarifler yapılabilir. Ellerinize sağlık. Ayrıca 78. PDÇS etkinliğinin ev ahipliği yapıyorum. Sizi de güzel tariflerinizle etkinliğimize katılmaya davet ediyorum.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. ben belçikadanim nasil katilabilirmki

      Supprimer
    2. nerde oldugunuz farketmiyor siz sadece sersofrasina hangi tarifini yollamak istiyorsaniz sayfasina gidip linki verin yeterlidir arkadasim.

      Supprimer
  3. Hem tatlı hem tuzlu tüketilebiliyor, görüntüsü de çok güzel, ellerine sağlık..

    RépondreSupprimer
  4. Detayli anlatim icin tesekkürler…Milföylü tüm tarifleri cok severim…Ellerine saglik..

    2013 yillinda tüm arzularinin gerceklesmesi dilegi ile….

    RépondreSupprimer
  5. Canım,
    Güzel yorumların için teşekkür ederim.
    Bende senin gibi yılbaşını kutlamıyorum ama yeni yıl için güzel dilekler dilemeyi ve iletmeyi seviyorum.
    Seninde yeni yılın kutlu olsun.
    Sağlıklı, huzurlu ve mutlu daha nice güzel senelere...
    Bu arada;
    Tarifin nefis görünüyor, ellerine sağlık.

    RépondreSupprimer
  6. Bizde yilbasini kutlamayanlardaniz ama umarim yeni yil herkese hayirli olur. Tarifiniz gercekten cok güzel baska yemeklerlede sunum olabilir bence ellerinize saglik:)

    RépondreSupprimer
  7. meraba, iadei ziyarete geldim. Milföylü kornettolar çok şık ve lezzetli görünüyor.Nefis görünüyor, ellerine sağlık.
    Yeniyıl için özel bir kutlama yapmıyorum. Yalnız bütün aile birarada akşam yemeği yiyoruz.
    Yılbaşı olmasa da birarada yemeğimizi yiyecektik zaten.
    2013 te herşey gönlünce olsun. Sağlıklı, mutlu, huzurlu senelere..Yeniyılın kutlu olsun.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. aminc anim cumlemizinkisi =))))
      guzel fikir beraber toplanmissiniz <3

      Supprimer
  8. So crispy and scrumptious. Happy New Year to you & family.

    RépondreSupprimer
  9. Mutlu yıllar canım.. Kornettolar çok şık görünüyor, ellerine sağlık, canım benim..

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. oooooww feraycim canim benim yorumun içinnnnnn çoooooooooooooooooooookk tessekur ediyorum

      Supprimer
  10. Tek kelime ile harika bir sunum. Bu tarif için metal huni kalıp almak istemiyordum, artık gerekte kalmadı.Teşekkürler:))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. ivett bende o derde dusmudum , dedim en iyisi kagitla yapayim :)
      yorum için tskrler

      Supprimer
  11. seviyorum bu külahları ama henüz yapmadım bir gün inşaAllah ellerine sağlık mutlu yıllar

    RépondreSupprimer
  12. Hımm ayrıca ben siizn bloğunuzda ilk 25 üyelerdenim.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :))))) bu mutluluk vericiii

      Supprimer
  13. ellerinize sağlık çok hoş :) izlemeye aldım sevgiler.. :))

    RépondreSupprimer

yorumlariniz