beni takip eden blogger'culer

dimanche 11 novembre 2012

sosyete mantisi

genelde, yufkayla yapilan tum yemeklerden kaçarim, nedense hiç sevmem yufka açmayi, 2 saat ugras dur ! yok su kismi kalin oldu , yok yuvarlak olmadi ... ama aklim sosyete mantisina takilinca ,bi çare bulmaliydim !  "" ne yapabilirim yufka açmamak için "" ?veee çok pratik , kitir kitir leziz bir yontem buldum, ve açikliyorum : " milfoy hamuru" :)) bundan sonra hep boyle yapiciiimm hanimlar , çok kolay çok degisik ve çok leziz oluyor.
 ve final hali
1) kiymanizi ve sosu hazirlayin  ( herkezin tadi baskadir, her zaman yaptiginiz gibi yapin ;)  ve pisirin.               ( mutlaka pisirin çunki firina gircek yani suya atmicaksiniz kesinikle çiy kalmamali ! )

2) milfoy hamurunuzu su sekilde kesin ( hatalar hiç onemli degil, soradan yok edicez onlari :p) yine pratik'ligimizi kaybetmiyelim lutfen :p
tepsinizi yaglayin kiymanizi milfoy hamurunun içine yerlestirin ( klasik yontem) ve guzel kapatin
3) firina verin 20 dakika 150 derece
4) bir kase'ye dizin
5) uzerine yogurt ve sos koyduktan sonraaaa... bon appétit :)

22 commentaires:

  1. Bloğunuz hayırlı olsun. Fotoğraflar harika, tariflerde. Bu mantı da pek pratikmiş. Bazen uğraşmaya hiç gelemiyoruz biz hanımlar. Böyle pratik tarifler imdada yetişiyor. Ellerinize sağlık.

    RépondreSupprimer
  2. evet amacim o zaten tessekur ederim , annelerin çocuklarla ugrasmaktan vakti olmuyo , okula gotur getir ... bide yemek artik yoruluyorlar ve bu pratik yontemler hafifletiyor

    RépondreSupprimer
  3. Annen neden kızıyorki böyle güzel yemekler yapan kızına. Ellerine sağlık mantı çok güzel, bende hazır yufkadan yapıyorum. Resimlere ve bloguna bayıldım herzaman beklerim bende ziyaretçinim. Sevgiler...

    RépondreSupprimer
  4. mantılar harika gorunuyor ellerine saglık,ben de sizin yaptığınız gibi yapıyorum sadece kızgın yagda kızartıyoum üzerine yoğurt ve salçalı sos harika oluyor.blogunuz çok guzel sizi izlemeye aldım.hoşçakalın.

    RépondreSupprimer
  5. feray habim
    biraz simarik buyuttu beni, hiç bi zaman mutfaga girmeme izin vermezdi
    yapamam edemem diye çekinior :)

    RépondreSupprimer
  6. nazmiye hanim kizgin yag çok guzel fikirmis bende bidahakinda onu denicem çok tessekur ederim size :)

    RépondreSupprimer
  7. merhaba ben geldim...
    sizi izlemeye aLDIM...
    bana bıraktığınız yorum için çok teşekkür ederim...

    sosyete mantısını çok severim
    sık sıkda yaparım, çok lezzetli oluyor...
    ellerinize sağlık...


    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...

    sevgiler...

    RépondreSupprimer
  8. GURME SIRINE
    seve seve alirim =))) ve yorum için tesskrler

    RépondreSupprimer
  9. Off of gelsin kilolar, ama sonrası spor olursa olur.Görüntü müthiş.
    www.ihlamurcum.com

    RépondreSupprimer
  10. Merhaba :) güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim :) bu mantıyı bende daha önceden milföy mantı adı altında yapıp yayınlamıştım gerçekten lezzetli oluyor.. ellerinize sağlık afiyet olsun..

    RépondreSupprimer
  11. Çıtır çıtır lezzetlere bayılırım. Sosyeteyi aşmış bu mantı,saraylara layık olmuş. Afiyetler olsun, ellerine sağlık:)

    RépondreSupprimer
  12. ihlamurcum
    vallahi su blogu açali 2 kg aldim desem inanirmisin =)))))

    RépondreSupprimer
  13. seçil hanim çok tskr ederim , daha baska adlari da var internetten arastirinca gordum

    RépondreSupprimer
  14. elif hanim yorumunuza bayildim hehehehhe :))) gerçekkten her gun yense bikilmaz :)

    RépondreSupprimer
  15. Çok teşekkür ederim ziyaretinize:)Bende size bi uğradım çok renkli hoş bir blog.Bundan sonra görüşmek üzere.Ellerinize sağlık olsun sosyete mantısı iştah açıcı gerçekten.
    Sevgiler

    RépondreSupprimer
  16. iadeyi ziyarete gelmistim ;)
    masAllah gelecek vaad eden bir blog gözüküyor sayfaniz .
    hayirli olup hayirlara vesile olsun insAllah
    muhabbetle

    RépondreSupprimer
  17. Hayirli aksamlar canim hos geldiniz aramiza .Blogunuzda tariflerinizde cok güzel ellerinize emklerinize saglik sevgiler .

    RépondreSupprimer
  18. Canim ziyareti iade edeyim dedim . Hos geldim blog dunyasina. guzel yorumun icin cook tesekkur ederim.
    Seninde ellerine saglik olsun cok guzel gozukuyor manti cok merak ettim ama yapmadim bir turlu cok da kolay gozukuyor.
    Ins tarif nasilsi burda . Tesekkur ederim..

    RépondreSupprimer
  19. Ne zamandır yapmamıştım görünce hemen yapasım geldi :) Ellerinize sağlık

    RépondreSupprimer
  20. bittermutfakta
    çok tessekur ederim memnun oldum :))

    Allah ne verdiyse
    merci amie insallah :)

    RépondreSupprimer
  21. gulcan hanim çok çok hos bulduk :)))

    mutfak dili
    evet asiri dercede kolay, hani bundan daha basit'i yoktur sanirim :) çok merci ve hos bulduk

    RépondreSupprimer

yorumlariniz